Utrinki

Debela peč

24. 7. 2024,

Prejšnji torek (16. 7.) smo z Nino in Urbanom splezali smer Jesih – Potočnik (IV/III, 600m). Zaradi severne lege stene in stabilne napovedi se nam zjutraj ni prav nič mudilo in smo se lahko fajn naspali; pa še med tednom smo bili in se nismo preveč bali za kakšne naveze pred nami. Slednje se je izkazalo za pravilno domnevo, saj smo bili edini v steni; to pa je kar plus, saj baje kar hitro prileti kakšen šoder od navez nad […]

Brana – Zgornji steber z Šijo Brane

23. 7. 2024,

Priprave so se začele med tednom z iskanjem alpinista za vodstvo, Miha je bil na srečo prost , Ruben pa je bil tudi za in tako se je planiranje začelo. Glede na vreme zadnjih 14 dni nisem imel veliko upanja za plezanje v Kamniških, 2 tedna prej smo z prijatelji pohod na Brano opustili zaradi megle med tednom pa sem gorovje gledal neprestano v oblakih, zato sem Mihu predlagal tudi alternativo, Jesih-Potočnih v Debeli peči. Odločitev je padla na Brano, […]

Bog te ma na topiča: Bučer-Kristan

Padla je ideja, da gremo z Marušo in Nejcom naredit turo v Martuljško samotno divjino in sicer Bučer-Kristan (IV-, 400m). Zgleda, da bolj ko Maruši razlagam o svoji inferiorni kondiciji, daljše dostope išče. A nič ne de, Martuljški konci so mi pri srcu in z veseljem zgodaj zjutraj zašvicamo do treh macesnov, med potjo pa opazujemo našo linijo. Na vstopu je še nekaj snega, ki se mu pa uspešno čim bolj izognemo, kljub temu, da smo imeli s seboj cepin […]

Tabor Centralne Alpe: Namesto Švice – Francija!

19. 7. 2024,

Letošnji tabor v Centralnih Alpah smo imeli namen izpeljati v Švici, nad dolino Val Bregaglia. Toda bolj, ko se je bližal datum odhoda, bolj deževna je bila napoved, podobno kot z vremenom pa so začele kapljati tudi odjave. Nazadnje so udeležbo stornirali še Urša, Hana, Nejc in Katarina, tako da smo na koncu na četrtkovem ferajnu za izlet ostali samo še štirje kandidati: Matic, Matevž, Uroš in moja malenkost. Po svoje se nam je zdelo škoda, da je udeležba tako […]

Ang Phu in Skalaška z Ladjo

17. 7. 2024,

Pretekla dva vikenda sva z Domnom svedre zamenjala za kline, frende in jebe ter se šla ”vplezavat”. Da ne bo pomote, Domnovo vplezavanje se začne pri težkih šestkah in dolgih petkah. Za ”prvo smer sezone” sva napadla Ang Phu v Debeli peči – VI-, 500m. Prvi del smeri se hvali s kompaktno skalo, raztežaj za raztežajem pa nizaš konkretne petke, ki jim ne bi škodilo, če bi bile ocenjene s kakšnim + več. Tudi zgornje, rahlo naložene štirke od tebe […]

Celovška špica na kvadrat

15. 7. 2024,

Letošnja skalna sezona se je zame pričela zelo pozno, kajti volje za turno smučanje kar ni zmanjkalo. Zato sem za otvoritveno smer izbral Severni raz (III-IV, 300m) v Mali Mojstrovki, ki sva se ga pretekli ponedeljek lotila skupaj z Marušo. Na Vršiču naju je pričakala šajba, ko pa sva prišla na severno stran, se je že začelo megliti, zato sva prve cuge plezala v megli. Občudovala sva mistične razglede, proti vrhu pa že vriskala, kako je smer lepa. Smer ponuja […]

Centralna smer v Rjavini

11. 7. 2024,

Drzna ideja, ki je ponovno padla na plodna tla. Tako sva se z Elvisom (AO Pot) v soboto odpravila proti Rjavini, brez da bi zares vedla, kje v steni je smer sploh umeščena. Vrisi v Miheliču kdaj res presežejo sami sebe in to, da v vris ni zajeta celotna stena, kar začini celotno turo (da ne omenjamo še slabe kvalitete slik, da ti res ni jasno, a je nekje črna stena ali je samo tako malo pikslov na sliki). Ni […]

Šola športnega plezanja jesen 2024

8. 7. 2024,

Začetek: Ponedeljek, 30. septembra 2024 ob 20:00, AO Kranj (Koroška cesta 27, 4000 Kranj). 📅 Za koga: Vsi nad 16 let, začetniki in tisti, ki želite poglobiti svoje znanje. 🧒👵 Program: 8 tednov teoretičnih predavanj in praktičnih vaj na umetnih stenah ter v naravnih plezališčih Slovenije in Istre. 📚🧗‍♀️ Kaj pridobite: Znanje varnega in učinkovitega plezanja, naziv pripravnik športnega plezanja po uspešnem izpitu. 🏅 Več na strani Šola športnega plezanja: https://www.aokranj.com/sportno-plezanje/sola-sportnega-plezanja

Iskanje suhega vremena :)

7. 7. 2024,

Letos je vreme nekam muhasto in je prav teško izbrati destinacijo tko, da sva s Tomšetom izbrala Chamonix, ker je vremenska prognoza kazala najmanj padavin. Odločitev je padla v ponedejek (24.6) po šihtu, spakirava v moj avto in na AC zapeljeva okoli 21h, pot je bila dolga in mučna vozila sva se 9h in končno prispeva v kamp Mer de Glace, tam zadremava za ubogih 2h v avtu, dokler se kamp ne odpre, hitro postaviva najin bazni tabor v kampu. […]

Dolomiti 5*

1. 7. 2024,

Prejšnji vikend je padla hitra ideja in še hitrejša odločitev, da z Marušo kar najbolje izkoristiva obdobje brezposelnosti in greva pogledat v Dolomite, če šalce še držijo. Mami mi je v duhu šparanja med neplačanim dopustom ponudila njen ogromen avto, pred odhodom zabila skupaj par desk, nanje položila taprav jogi in nama pričarala pravi 5* hotel. V sredo zjutraj sva se podali na pot z željo, da popoldan splezava kakšno krajšo smer na Falzarego prelazu. Pol ure po prihodu na […]