Turnosmučarski tabor na Komni

Predzadnji vikend v marcu je na Komni potekal prvi turnosmučarski tabor na Komni, tako smo se v petek popoldne podali v Bohinj odvrgli opremo na žičnico in se podali snegu naproti, tako smo v teku večera počasi prikapljali v kočo- Pridružili so se tudi člani GRS Kranj na vrhu pa smo ugotovili da ima tudi Matica turnosmučarski tabor, ker smo bili blizu primorske smo se podučili o tradicionalni primorski igri z kartami, briškolo.

Tako smo se razdelili v dve skupini smučarjev, začetniki in bolj izkušeni. Začetniki bi naslednji dan Z juretom odšli na krajšo turo kjer bi spoznali turno smučanje od A do Ž. Druga skupina pa je imela v mislih daljšo turo favorit je bil seveda Krn. Vsi načrti pa so viseli na dobri napovedi brez megle in sneženja.

Sledi poročilo izkušene skupine:
Po zajtrku smo se odpravili Krnu, vreme je bilo oblačno vendar se oblačnost ni spustila zato smo dobro napredovali, na Bogatinskem sedlu se je Jojo odločil za Veliko Monturo drugi pa smo nadaljevali naprej, vreme je držalo in spremljali so nas lepi prizori, opazili smo tudi ostanke velikih plazov blizu Planine na Polju.

Kmalu smo naleteli na mejo oblačnosti, skupina Matice se je obrnila in nam povedala da se vreme samo še slabša, odločili smo se porinit samo še malce naprej vendar smo na 1950m priznali da je vrme zmagalo in smo v manjšem vetru in megli pripravili na smuko do Krnskega jezera kjer smo imeli počitek.

Po počitku se mi je utrujenost že kazala, zaradi slabe hoje sem imel že krč in tempo sem upočasnil, tako sem ujel še zadnjo fotografijo zamrznjenega jezera in se podal v dolg vzpon na Bogatinsko sedlo. Pot je bila dolga in na koncu sem bil konkretno utrujen vendar smo se vsi varno vrnili v kočo na zasluženo pivo.

Začetniška skupina pa je imela drugačno dogodivščino, Jure je vodil 6 začetnikov v prve korake turne smuke, ker je bilo učenje glavni del te ture so med potjo na Bogatinsko sedlo na široko obdelali teorijo, od psov, tehnike in opreme. Med potjo so se tudi ustavljali za praktični prikaz, tako so imeli tudi več časa za slikanje fotografij kot mi ki smo lovili čas.

Zvečer so se nam pridružila tudi bivak skupina in sledila je zabava in Matica nas je povabila v disko, na žalost ni slik tega dogodka.

Naslednje jutro smo se skupaj z bivak ekipo odločili da bomo imeli lavinjski tečaj pod nadzorom GRSja, nato pa bi se ujelo še kakšen vrh preden se vrnemo v dolino. Med tečajem je nekatere mamljivost flank premamila in so se odpravili proti Bogatinskem sedlu, po opravljenem tečaju se je manjša skupina odpravila proti Hladni Komni drugi pa smo se vrnili v kočo in pripravili na spust v dolino. Nekateri so se odločili za končno analizo in kosilo, drugi pa smo se vrnili domov.