Urejena sidrišča za spust z Dolgega hrbta

Levo od vrhnjega dela smeri Kemperle-Murovec smo v bližini smeri Mali bogovi (Golob – Peternel 1994) uredili sidrišča za spust po vrvi, s čimer olajšamo plezanje in sestop z Dolgega hrbta. Sidrišča so namenjena plezalcem, ki plezajo v Dolgem hrbtu, da preko urejenih spustov pridejo pod vznožje smeri.

Opis:

Z vrha Dolgega hrbta sledimo markirani poti v smeri proti Mlinarskemu sedlu. Po kakih 15-ih minutah na desni opazimo dva možica. Desno za rob pa se odpre velika gruščnata polica. 5 m za robom opazimo rdečo piko.  Ko najdemo prvo jim sledimo, sprva prečno po grušču nato pa v hoji in lažjem poplezavanju (do II.) se spustimo cca. 150 višinskih metrov, ko pridemo do prvega urejenega sidrišča. Prvi spust lahko v poplezavanju do III. izpustimo, vendar je izpostavljeno.

Dolžina spustov:

Prvi spust: Gledano, ko se spuščamo. Pazimo, da se ne spustimo v graben, ampak na desni opazimo novo sidrišče. 30m!

Drugi spust: Naredimo celih 60m!!! naravnost navzdol na polico od Triangla

Tretji in četrti spust: V liniji naravnost navzdol!

Pozor:

Za spust je obvezna dvojna vrv,  2 x 60 m!

Ko sestopamo po gruščnati polici pazimo, da ne prožimo kamenja. Sicer gredo spusti mimo vpadnice, vendar ni prijetno, če ti par 10 m zraven leti kamenje!

Sidrišča so opremljena z M10 svedrovci.