Šite, Triglavske doline

Ta vikend je bil plezalno kar pester. V soboto sva se s Petrčkom iz Rašice odpravila plezat Zajedo Šit, katera nama je kljub svojim revnim 350 metrom dala vetra. Težavnost se ne spusti pod petico, v zgornjih, težjih raztežajih pa zagode še slaba skala, ter zanimive ocene po Miheliču (VI-, A1), kar v realnosti pomeni težak raztežaj vlažne, mestoma previsne, povsod podrte pokline….
Včeraj pa sva s Klemenom Žumrom izpeljala projekt plezanja v vseh treh Triglavskih dolinah v enem dnevu. Začela sva ob 4h v Vratih, nadaljevala čez Skalaško z Ladjo, kjer sva izplezala iz Stene nekaj pred 9h, nato po Kugyevi polici do Staničeve koče, ter spust v Kot s ponovnim vzponom pod Rjavino, kjer sva plezala Milijardo. Ob pol treh sva pot nadaljevala po poti PP (Planica-Pokljuka), kateranaju je po slikovitih prehodih pripeljala prek planine Zgornja Krma pod Veliki Draški vrh, v katerem sva ob 8h zvečer, po 16ih urah izplezala iz DKV-ja. Sledil je sestop do Pokljuke, kjer sta naju z avtom, hrano in pijačo čakali Sara in Meri. Tako sva bila po 20 urah nazaj pri avtu v Vratih. Fajn je bo 🙂