Nedeljska tura na Jezerskem

Sredi tedna me je kontaktiral Matic in povabil ledno plezat slap v Logarski dolini. Ker slapa še nisem plezal, sem se vabila zelo razveselil in sem zvečer že brusil dereze in cepina.

Tekom tedna smo izvedeli, da v Logarski dolini ni več ledu na slapovih, ki smo jih ogledovali. Zato smo načrt spremenili in se dogovorili, da gremo na Jezersko v Teranovo smer ali grapo med Veliko Babo in Ledinskim vrhom.

V nedeljo, 9.2.2020, smo z Maticom Jezerškom, Urošom Oblakom in sotečajnikom Andrejem Potočnikom štartali ob 5:30 proti Jezerskem. Z avtom smo se pripeljali do tovorne žičnice kjer smo bili presenečeni nad praznim parkiriščem. Odločili smo se, da bomo splezali Teranovo smer. Z Urošem sva plezala skupaj, Matic pa z Andrejem. Razmere so nam postregle z dobrim ledom v grapi in dobrim snegom v kotlu. Na snežišču pod Dolgim hrbtom je bil skorjast sneg po katerem smo hitro sestopili proti Žrelu v dolino. Ker tam ni dovolj snega smo se spustili po vrvi.

Med sestopom iz Teranove smeri smo opazili, da je Sinji slap popolnoma prazen. Časa smo imeli dovolj, energije pa tudi. Zato smo splezali še Sinji slap. Na vstopu v smer smo naredili kratko pavzo za malico. Prvi skok je bil zelo lep, olajšajo ga že narejene stopničke in luknje za cepine. Drug skok je bil še lepši kot prvi, sam led je bil pa pravi “puter” kar je še izboljšalo samo plezanje. Na vrhu nam je uspelo priti, ko se je ravno stemnilo. Ni bilo časa za občudovanje hribov v mesečini lune zaradi zelo močnega vetra, zato smo hitro pospravili opremo in jo obrali po markirani poti iz Češke koče do tovorne žičnice.

Turo smo zaključili v restavraciji Kočna na Jezerskem ob dobrem pivu, pici in zmago Slovenske hokejske reprezentance nad Japonsko.

Hvala Maticu, Urošu in Andreju za še en super dan v hribih!

Vstop v teranovo smer

Andrej v elementu

Sestop po snežišču

Zaslužena večerja po končani turi