JUŽNI RAZ SKUTE

V soboto popoldan poberem Uroša v Loki in jo pičiva v Kam. Bistrico. Na razpotju kolebava ali Kogel ali bivak. Zavijeva v Žmavčarje, na bivaku pustiva večino opreme. Opraviva vzpon na Kranjsko Rinko, kjer pregledava možnosti sestopa. V grapi markirane poti še polno snega, kar je povzročilo dvome. Ko se vrneva nazaj v bivak pa skupina šestih ljudi, zvečer se pridružita še dva iz AO Rašice in imeli smo “full house”. Za večerjo golaž in čili konkarne, pred spanjem pa še Miheličev opis smeri. Pri čemer ugotovim, da raz ki sva ga gledala sploh ni J. raz. :-), ampak jugovzhodni. Prijazna članica AO Kmnik nama pove še nekaj zelo koristnih informacij in lahko noč.

Zjutraj prva na poti pod steno. Pod Slemenom ugotovim, da je moje kladivo še vedno v bivaku, hop hop in sva pod steno. Kot nama je članica AO-ja prejšnji večer svetovala naj zavijeva v prvo rampo in ne drugo, se je izkazala za odlično saj je dosti lažja. Dva cuga in sva na razu, ki nama vlije strahospoštovanje. Z druge strain pa se nama pridružita člana AO Rašice, ki dostopita na raz kar po strmih travah, jabe dva cuga sem si mislil.

Smer odlična, kompaktna skala, sem pa tja kakšen kiln, nekaj opremljenih stojišč, ter orjentacijsko nekoliko tako tako. Obstajajo situacije večih možnosti. Na vrhu nekoliko pozno predvsem zaradi daljšega zadrževanja na stojiščih in zabijanja klinov. Odločiva se za sestop na Bivak pod Grintavcem, na Velikih podih narediva prečenje po brezpotju ter jo smukneva v grapo za Gamsov skret. No vsaj mislila sva tako, pred nama strm hudourniški skok. 60 meterski spust po vrvi in že sva na poti. Ravno do noči pri avtu.