Neskupna tura v Dolomite

V avto smo se napokali Tjaša, Marko, Mihc in Bojč in se odpeljali proti Dolomitom. Sledili naj bi še mnogi, a so vsi razen Jelke in Mirka obupali. Tudi mi smo bili malce skeptični, ko smo se peljali v Mordor proti Civetti. Tjaša je rekla, da če bo preveć scal, naj jo kar v La Muda odložimo, fantje smo se pa strinjali, da bo najbolš če gremo v La Stanga. Dejansko obstajata kraja s tem imenom 🙂 Ampak se je vse lepo izlilo, in na drugi strani prelaza je bila cesta suha, tako da smo obisk La Mude in La Stange preložili za nedoločen čas in se zabivakirali na parkirišču pri koči “Capane Trieste”.

Torre di Babelle je komaj opazen stolp levo od velike smreke

Prvi dan smo imeli namen plezati v Torre Trieste, a je bilo zjutraj tako svinjsko mraz, da smo soglasno prespali budilko in brez problemov spali do 8h. Po zajtrku smo se hitro odločili za krajšo 300m JV steno Torre di Babele. Tjaša in Mihc sta plezala težjo Cose della Vita (VIII-), midva z Markotom pa lažjo Solda (VI-).

Tjaša v spodnjem delu Cose della Vita

Kljub temu da ima stena le 300m, nas je dodobra zaposlila z iskanjem linije. Spodnji del je bil poln nekih prečk in sitnih prehodov, zgoraj pa je bila plezarija lepša. Edino mrazz je blo. Ko se je popoldne sonce skrilo, nas je pošteno nohtalo, ampak še ni blo krize.

Zgornji del stene ponuja precej lepšo plezarijo.

Še pogled na zadnje sončne žarke v Torre Trieste in hitro v dolino na makarone in v dobro družbo Jelke in Mirka, ki sta edina okrepila ferajnovsko četo. Mi smo se potem No sej mi ne bi bili mi, če ju ne bi takoj zapustili in se preselili pod Tofano, onadva pa sta ostala in naslednji dan preplezala mislim da Tissija v Torre Venezia.

Lej Mare, kela gremo!

Južna stena Tofane je zakon, ker je samo dvajset minut dostopa, pa še sonček takoj not posveti. Kot nalašč za take hladne razmere. MIdva z Markotom sva se spravila v Constantini-Apollonio, Tjaša in Mihc pa sta izbrala navrtano smer z oceno 7b+, ki štarta desno od najine. Ime sem žal pozabil, bom popravil ko izvem 🙂

Strehasta streha

Pred detajli v Constantini-Apollonio

Ekipa na izstopu is stene

Jelka in Mirko najbrž na vrhu Torre VeneziaJelka in Mirko, najbrž na vrhu Torre Venezia

Tjaša in Mihc sta v soboto preplezala še eno 7a+, midva z Markotom sva pa brez slabe vesti zganjala turista na Cinque Torri. In ne, nisva se peljala z gondolo, le pivo sva spila gor na bajti.

Še ostale slike iz La Tabora

Lp, Bojč

1. Vooo … 🙂

Ker hud utrink (The Utrinek). Tko se piše utrinke ja 😀
    Ne pa mi amaterji … 🙂

Tumbs up!

2. Ja, bi bilo že malo čudno, če Heart of stone tega ne bi znal, meni so navodilE za utrinek preveč obsežna, kot za kakšno novo mašino (nekaj začneš brat, potem je pa čista hiperinflacija informacij in začneš probavat v tri dni ;)). Mora bit simpldimpl-to je pa vedno najtežje.

3. Le kdo ne mara navodil za novo mašino? 😀
    So pa to ena izmed bolj hudomušnih in prijetno berljivih … drugač je pa tut probavanje včasih sila zanimivo (v smislu ”what does this button do”) 😉