Aladaglar (26.6.2015 – 30.6.2015)

Let iz Istanbula ob 6:00 ter pristanek v Erciyesu uro in pol kasneje. Po kratki vožnji z avtobusom iz letališča do avtobusne postaje si privoščiva zajtrk čakajoč na drugi avtobus, ki naju odpelje v Nigde. Tam se vsedeva še na tretji avtobus do končnega cilja, Cukurbag.

Prve dva dni plezava v kanjonu Kazikli. Smeri so super, konglomeratne in polne majhnih luknjic in krompirjev ki štrlijo ven iz stene. Smeri so dolge do 35m in so vseh mogočih oblik (od plat do previsov). Kanjon je razdeljen na 30 manjših sektorjev in vsebuje okoli 300 smeri. Smeri so na obeh straneh kanjona, tako da je plezanje mogoče tudi v vročih dneh.

Tretji dan je dežavalo že zgodaj zjutraj. Dež je ponehal šele popoldne tako, da se plezat ni dalo. Četrti dan sva šla plezat v sotesko Cimbar kjer sva splezala smer “Le chant zu Muezzin” (150m, 6a). Smer postreže z izredno kompaktno skalo in dvema težjima ter dvema lažjima raztežajema. Štanti so navrtani in sem pa tja se najde tudi kakšen svedrovec (6 sva jih naštela), jebice in frendi pridejo še kako prav. Soteska je od kampa kar precej oddaljena vendar nama je uspelo uštopati domačina, ki naju je na traktorju zapeljal relativno blizu. Pristop do smeri iz ceste je cca 15 minut.

Peti dan je sledil povratek nazaj v Istanbul. Avtobus v Adano (rojstni kraj kebaba) pelje dokaj redno. Let iz Adane ob 21:30 ter pristanek v Istanbulu ob 23:00.

Stanovala sva v “Aladaglar camping and bungallows”. Lastnik je avtor večine smeri daleč naokoli tako, da je pravi vir informacij. Kamp je zgledno opremljen z majhno kavarno (pivo je) in skupno kuhinjo. Midva sva stanovala v šotoru (10 TL/noč). Bungalovi so malce dražji. V vasi, ki je odddaljena približno pol ure hoje, je trgovina (piva ni). Kamp je na okoli 1600 nmv. tako, da je bilo kljub poletju prijetno hladno.

Regija je čudovita in ponuja vse kar si želiš. Na voljo so kratke smeri, dolge smeri, navrtane, nabite, neopremljene, balvani, alpinistične smeri…VSE KAR ČEŠ. Izven vasi ne srečaš nikogar razen pastirjev. Tukajšnje gore so tudi izredno privlačne za turno smuko ter zimske vzpone. Priporočam vsem in se zagotovo še vrnem.