Tu pa tam …

V četrtek, 20.2. sem pred ferajnom skočil na Stari vrh, pa se je zavleklo, zato sem zamudil verjetno zanimivo predavanje. Sorry, Kovi! 😉 Rok, zato me ni bilo na sestanek. 😛

V soboto dobro, da nismo prezgodaj štartali, saj smo že tako na Pokljuki v koloni vozili za plugom. Smučina je bila najprej narejena do Blejske koče, kamor smo šli na izmeno – predohniki so ob naši pavzi proti Mrežcam zgazili še do tam, kjer se svet poravna. Za tistih nekaj minut do vrha pa sva sama potegnila špuro. Zaradi megle vrha nisva takoj zaznala, skoraj bi šla v Krmo. Vremenska napoved je govorila, da bodo padavine postopno ponehale. No, na Pokljuki je cel dan konkretno snežilo, proti večeru pa res ponehalo, ampak šele nižje, proti dolini. Nič zato, saj smo uživali v 30 cm suhega in lahkega pršiča! Pero Cefo je na poti proti Lipanci (in nazaj) verjetno vsaj potihem začel razmišljati o turnih smučeh, ker je ugotovil, da board ni ravno za Mrežce … in podobne. Verjetno pa bo v komentar napisal: “split board!”. 🙂 No, jaz sem (ponovno) spoznal, da smučati brez smučarskih očal ni ravno prijetno, sploh ob sneženju in vetru. Nazaj grede proti Šport hotelu tudi za smučarje muka – cokle za znoret, tiste ravnine čez pl. Zajavornik pa kar noče biti konec. Vseeno dobro izkoriščen dan.

Za nedeljo je Bojč napovedal neuradno skupno turo in ponavljanje zimske tehnike. In smo šli. Najprej v Mače. Želeli smo na Srednji vrh, pa smo ob pomanjkanju snega in gojzarjev na izhodišču premlevali, da bi bilo dobro iti kam drugam. Dan smo tako začeli s praktičnimi primeri, kako se ture ne načrtuje in izvaja. 😀 Zelenica nam je vsem dišala. In smo spet šli. Prvič sem bil na Trianglu! 🙂 AO Kranj je bil spet nad vsemi – ostalimi, ki so tudi vadili zimsko tehniko nad Zelenico – nižje na pobodčju. Med vajo je dva tako zeblo, da sta si izkopala snežno luknjo. Preživeli smo vsi, tudi Bojč, ki je neuspešno dokazoval, da snežna goba pa res drži. 🙂

Včeraj zvečer sva šla s kolegom pogledat, če vremenska postaja na Trianglu še stoji. Ne samo to, še indijanski flavtarski zbor se predvaja na vrhu (glej video). Vzpon je ob iskanju smučine v temi hitro minil. Na Ljubelju je bilo ob 18h 5 º C, ob 21h pri Domu na Zelenici, ki je mimogrede med zimskimi počitnicami stalno odprt, pa -2. Razmere se delajo! Kljub temu, da se je s Triangla zadnje dni konkretno smučalo, sva med drevesi še našla nedotaknjen suh pršič. Sicer pa je bila smučarska “proga” ob treh čelkah, ki skupaj niso svetile za eno: temna. 🙂

Danes zvečer pa spet na Stari vrh, če bi se kdo pridružil …

1. Obiskovalce Triagla in Zelenice bi opozoril, da bo ob otoplitvi na servisni cesti nevarno za plaz.