Kamniško sedlo-Brana in Planjava (tečaj)

Kot je napisala že Tanja, se nas je od 7.7. do 11.7.2010 22 tečajnikov urilo na začetnem alpinističnem tečaju na Kamniškem sedlu, od tega nas je bilo 8 iz našega odseka. V sredo zvečer smo prispeli malo pred večerjo, v četrtek po zajtrku ob 7ih (in enako naslednje dni) pa smo se podali v različne smeri v Planjavi ali Brani. S soplezalcem Deanom (AO Ajdovščina) sva prvi dan plezala z inštruktorjem Matjažem, naslednje dni pa z inštruktorjem Petrom. Preplezali smo tri smeri v Planjavi: Kratkohlača, Poševna zajeda in Y, ter dve smeri v Brani: Spodnji steber in Zgornji steber. Plezala sva za inštruktorjem, izdelovala sidrišča, vstavila tudi kakšno dodatno vmesno varovanje, zabijala kline, vstavljala metulje… ter spoznala krušljivost naših gora. Jaz bi mogoče dala večji povdarek samostojnejšemu delu tečajnikov v smislu izdelave različnih sidrišč, nameščanju različnih varovanj, ob nadzoru inštruktorja, ne glede na št. smeri, ki bi jih ob tem preplezali. Vse dni je šajnalo. Iz smeri smo sestopali peš, razen z dveh smeri (Poševna zajeda in Y) smo se spustili po vrvi. Vsak večer pa obvezna analiza, in večino dni tudi predavanja. Za zaključek pa zadnji večer tudi kviz, na katerem je naša skupina petih dečv zmagala. Zadnji dan smo se popoldne odpravili v dolino, ter s prijetnimi občutki in zadovoljstvom še zadnjič pogledovali proti vrhovoma, ki sta nas teh nekaj dni gostila. Še močnejši je tisti občutek, ki te vedno bolj in bolj vleče tja gor, a izoblikuje te kilometrina, ki je (predvsem za varnost) nujno potrebna. Fajn smo se imeli, in vesela sem, da sem lahko bila del tega. Pohvala tudi koči, bili so prijazni in hrana je bila zelo dobra.